BEGIN:VCALENDAR
VERSION:2.0
PRODID:-//wp-events-plugin.com//7.3.5//EN
TZID:Africa/Cairo
X-WR-TIMEZONE:Africa/Cairo
BEGIN:VEVENT
UID:57@houseofrockbar.fi
DTSTART;TZID=Africa/Cairo:20251114T220000
DTEND;TZID=Africa/Cairo:20251114T220000
DTSTAMP:20251103T103741Z
URL:https://houseofrockbar.fi/tapahtumat/kotiteollisuus/
SUMMARY:Kotiteollisuus - Albumi 7 - 20 vuotta
DESCRIPTION:Liput:\n\nEnnakkoon 25€ + toimitusmaksu\nOvelta 28€\n\nOSTA
  LIPUT &nbsp\;\n\nKOTITEOLLISUUDEN ”HIKIMUISTOISET HETKET -25” JATKUVA
 T!\n\nSyksyllä käsittelyssä 20 vuoden ikään ehtinyt albumi 7 kokonais
 uudessaan.\n– Paluu vuoteen -05\n\n"Oli maaliskuu 2005. Pidin kädessän
 i juuri painosta tullutta Kotiteollisuuden levyä\, jonka teosta en muista
 nut juuri mitään. Levyn nimi oli 7. Sen niminen se on vieläkin.\nKoska 
 olemme mustan huumorin ystäviä\, levyn työnimeksi muodostui tekovaihees
 sa ”Bailataan tosi greisisekoboltseina ankarasti läpi yön Helsingin ku
 umimmissa klubeissa kaikkien julkkisten kanssa\, ihanaa iiiik!” Eli lyhe
 nnettynä\, ehkä myös helpommin lausuttuna: BTGALYHKKKJKII!\n\nKotiteoll
 isuuden ”ruuhkavuodet” alkoivat alkusyksystä 2003\, kun Helvetistä i
 tään -levy ilmestyi. Teimme keikkoja ankarasti toukokuuhun -04 asti. Kos
 ka olimme nuoria ja hölmöjä kelasimme\, että täytyy takoa\, koska rau
 ta on kuumaa. Päätimme yhteisymmärryksessä\, että seuraava levy täyt
 yy saada ulos mahdollisimman pian.\nToukokuussa -04 sain tehtyä kaksi bii
 siä: Kultalusikka ja Vieraan sanomaa syntyivät aurinkoisena päivänä l
 apsuuden kodissani. Kultalusikka julkaistiin jo alkusyksystä -04\, mutta 
 Vieraan sanomaa päätettiin käyttää vasta tulevalle levylle.\nTämän 
 jälkeen muistikuvia ei juurikaan ole. Ei siksi\, että olisimme olleet k
 ännissä (toki olimme sitäkin)\, mutta lähinnä siksi\, että olimme ja
 tkuvan keikkailun takia aivan poikki. Biisien teosta tai treenaamisesta en
  muista mitään. Mutta silti pusersimme kasaan levyn\, joka — nyt sitä
  kuunnellessani — kuulostaa yllättävänkin hyvälle ahdistavuudestaan 
 huolimatta. Tai ehkä juuri sen takia.\n\nEli pitäähän tähän ahdistav
 uuteen vielä palata. Syksy 2025 olkoon sille oikea aika. Vedämme 7-levyn
  läpi + ison määrän muita ”herkkuja” perään.\n\nTervetuloa keiko
 ille viihtymään.\n\nIloisin terveisin: Jokkeri + muut Kotiteollisuuden i
 loiset veijarit"
ATTACH;FMTTYPE=image/jpeg:https://houseofrockbar.fi/wp-content/uploads/202
 5/07/Kotiteollisuus_seat4me_720x435.jpg
LOCATION:https://www.seat4.me/tapahtuma/house-of-rock-bar/kotiteollisuus-20
 25
END:VEVENT
BEGIN:VTIMEZONE
TZID:Africa/Cairo
X-LIC-LOCATION:Africa/Cairo
BEGIN:STANDARD
DTSTART:20251030T230000
TZOFFSETFROM:+0300
TZOFFSETTO:+0200
TZNAME:EET
END:STANDARD
END:VTIMEZONE
END:VCALENDAR